5 Mart 2012 Pazartesi

DEGRADE GİNKGO ŞAL

Merhabalar, herkese güzel bir hafta diliyorum.. Koyu renklerin fotoğrafını düzgün çekmeyi başaramıyorum bir türlü, içlerinden en iyisi bunlar idare ediverin artık..
Modeli burdan aldım büyük kısmı düz örülüyor modeli ucunda, bu modelden bere ve boyunluk yapan arkadaşlar da var onlarda da güzel oldu.. İpliğim alize batiklerden fakat bu sefer rahat duramadım tüm yumağın renk geçişlerinde ipliği kırıp aynı tonları bir araya getirdim sonra açıktan koyuya doğru sarıp degrade yaptım, koyu tondan başlayarak ördüm, sonuç böyle oldu, gördüğünüz şal bir yumaktan çıktı.. Bir de turkuaz tonlarında başladım araya farklı işer girince yarım kaldı şimdi bir köşede sırasını bekliyor, uç kısmını aynı mı yapsam değişik bir model mi denesem karar veremiyorum..






21 yorum:

  1. tek kelimeyle harika olmuş süper birşey buuuuu...

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum size her seferinde kopartıp tonları getirmeniz çok çok güzel olmuş ilk gördüğümde aa böyle iplerde mi çıkmış demiştim yanılmışım.
    Ellerinize emeğinize sağlık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümde canlandırdım ve güzel olacağını düşündüm, hazırda yoksa ben yaparım deyip denedim, en fazla bir yumak iplik ziyan olacaktı, biraz oyalayıcı oldu ama iyi ki denemişim beğendim:)

      Sil
  3. degrade fikri çok hoş. eline sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor, renkleri harika olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine emeklerine sağlık Selmacım mükemmel olmuş...

    YanıtlaSil
  6. selma hanım elıne sağlık rengıne bayıldım ıyı gunlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim arkadaşlar, sağolun:)

    YanıtlaSil
  8. bayıldım çok güzel olmuşgüzel günlerde kullanın ....

    YanıtlaSil
  9. Muazzam!! çok beğendim, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım harika olmuş şallara bayılırım zaten.ama bu modelleri örmem için daha çok yolum var.öğrenmem gereken çok şey var. sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sahane,,, ellerinize saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  12. Ellerine sağlık güzellik,harika olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Selmacığım harika bir şal olmuş rengide ayrıca bayıldım güle güle kullan canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. ELİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ.BEN DE BU ŞALLARDAN YAPMAK İSTERİM AMA NASIL?LİNKTEN PEK BİR ŞEY ANLAMADIM.BELKİ SİZ YAPARKEN RESİMLER BİZE DE ÖĞRETİRSİNİZ.GERÇİ ANLATMASI YAPMAKTAN DAHA ZORDUR.TEK UMUDUM SİZSİNİZ. SİZİN GİBİ MODELLERİ BU KADAR GÜZEL ANLATANI BİLMİYORUM.SEVGİLER...AYŞE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Ayşe hanım, kısa bir süre içinde açıklamasını hazırlamayı planlıyorum, birkaç gün beklerseniz tarifini yayınlayacağım..

      Sil
  15. ellerinize sağlık selma hanım harika bir şal olmuş güle güle kullanın inş sevgiler

    YanıtlaSil
  16. merhaba ben de şema bekleyenlerdenim...

    YanıtlaSil
  17. Az kaldı:) Yetiştirmem gereken işlerim var onları bitirir bitirmez açıklamayı yapacağım..

    YanıtlaSil