11 Ocak 2011 Salı

BU CİCİLER İZMİR YOLCUSU

  Amcamın Oğlunun yeni doğan bebeği için yaptım bu cicileri, kargoya vermeden önce de fotoğraflarını çektim ki sizlere göstereyim bu mini mini güzellikleri. Yukarıdaki yeleğin şemasını burdan aldım, aşağıdaki yelekten daha önce yeğenlerim için de yapmıştım örmesi zevkli bir model görmek isterseniz onlar da burada, bereyi göz kararı yaptım ondan da daha önce birkaç tane hediye olarak örmüştüm. Bebekler takınca çok tatlı oluyor.. Örgü bebeği de buradan aldım o bayanın yaptıkları kadar muntazam olmadı ama ilk deneme için de fena olmadı bence..






22 yorum:

  1. çok güzeller ellerine sağlık çok şanslı bir hatunmuş valla:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Selma Tozan,o kadar muhtazam ve detaylara verdiğiniz zarifliğe hayranım usta olunca örgüler de muhteşem oluyor ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok cici olmuşlar emeklerine sağlık.
    bebeğe de uzun ömürler dilerim

    YanıtlaSil
  4. oy oy canım, bebiş sağlıkla giysin oynasın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. hepsi de birbirinden güzeller ellerine sağlık. Bebekse ayrı bir güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. Çok cicilerr gerçekten emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. hepsi birbirinden güzel.. iyi günlerde kullansın bebecik....

    YanıtlaSil
  8. bayılırım bebek kıyafetine helede kız kıyafetiyse bende beklerim bloğuma sevgiler

    YanıtlaSil
  9. her biri ve hepsi ayrı ayrı güzeller,iyi günlerde kullansın şanslı bebek, yine o özenli,temiz işini konuşturmuşsun hazır gibi olmuş hepsi...

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel! maalesef elimden hic örgü gelmiyor, böyle hayranlikla izliyorum ;) Minik bebek güzel günlerde giysin bu cicileri. Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. güzel yorumlar için herkese teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  12. hepsi ç0ok güzel olmuş sahibi güle güle kullansın...

    YanıtlaSil
  13. öncelıkle ellerınıze sağlık..
    bende 36 haftalık hamıleyım benımde prensesım olacak ınşallah üsttekı kırmızı yeleğı çok beğendım örmek ısterım ama tığ ışını ıyı bılmıyorum..
    acaba açıklayabılırmısınız..ve kaç nu tığ ıp ve sayılarını verebılrmısınız..şımdıden çoook teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. canım kabul edersen bende seni mimledim:)
    http://waterlily-sihirlieller.blogspot.com/2011/01/mim.html

    YanıtlaSil
  15. öncelıkle zaman ayırıp ılgılendığınız ıçın teşkkür ederım.ışlerınızın yoğun olmadığı bır dönemde yzarsanız benım gıbılere çok yardımcı olacaktır.şımdıden çoooook teşekkürler..

    YanıtlaSil
  16. Bebek beresi çok hoş,bol güneşli günler ve neşeli tasarımlar:))

    YanıtlaSil
  17. hepsi birbirinden güzel selmacım ellerine sağlık....iyi günlerde kullansın ciciş bebek....

    YanıtlaSil
  18. Ne kadar güzel görünüyorlar, ellerinize sağlık, bebiş de güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  19. hepside birbirinden güzel, ne diyeyim.ellerine saglık canım....
    iyi geceler sevgiler....

    YanıtlaSil
  20. http://belguzaranne.blogspot.com27 Şubat 2011 20:14

    merhaba elınıze sağlık yeşlekler çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  21. 8 mart kadınlar gününüz kutlu olsun..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  22. Cok güzeller ellerinize saglik

    YanıtlaSil