26 Nisan 2010 Pazartesi

ANAHTARLIK

   Çiçek yapmayı seviyorum her bulduğum yere konduruyorum ya bu sefer de anahtarlık yaptım, bunun çiçeği her zamanki güllerimden değil ama.. Yapımına gelince: Önce çiçeğimi yaptım bir de arkası için daire şeklinde parça ördüm, mumlu ipi ikiye katlayıp anahtarlık aparatına düğümledim, boncukları dizdim, çiçekle arka parçayı birbirine dikerken ipi araya aldım böylece temiz görünmüş oldu.. Hepsi bu kadar anahtarlığımız hazır..
İster amahtarlık olarak kullanın, ister çanta süsü, isterseniz de arabanıza asın, isterseniz de benim gibi sevdiğiniz dostlerınıza hediye edin, nerde kullanacağınız size kalmış..
   Herkese güzel bir hafta diliyorum, sevgiler:)









17 yorum:

  1. çok güzel olmuş.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok hoş olmuş canım benim. örgü çiçekelr heryere yakışıyor zaten :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Selma Tozan, çok zarif olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş,maharetli hanımın anahtarlığı da böyle olur.
    iyi geceler.

    YanıtlaSil
  6. selma hanım çok cici ve muntazam olmuşlar,ellerinize ve emeğinize sağlık,benim de bloğumu ziyaret etmenizi tavsiye ederim....

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık selmacım çok güzel olmuş, son zamanlarda çok sık anahtarlılar görüyorum hepsi de çok şekerler. Sizin marifetlilere bayılıyorum şekerim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Baharcım haklısın o yüzden nereye bulsam yapıştırıyorum:)

    Sibel hanım teşekkür ederim..

    Aydilber teşekkürler..

    Belgin Hanım teşekkür ederim sevgiler..

    Örgüdelisi beğenmene sevindim, teşekkürler..

    Fates teşekkürler, blogunuzu ziyaret ettim çok güzel örgüleriniz var..

    Sibelcim böyle ufak tefek çabuk biten şeyleri yapmak güzel oluyor sonuca çabuk ulaşıyorsun..

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. merhaba blogunuzu yeni keşfedenlerdenim.anahtarlık çok şık. güllü herşeye bayılırım yazışmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım tam hediyelik yapıp bir kenara koymalı böyle.
    sevgiler öpüyorum

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık, bloğunda ki bütün çiçekler gibi buda çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  12. çok güzelve şirin bir anahtarlık olmuş ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Selma hanım merhabalar,
    geç bir tanışma oldu ama sitenize ilk kez bugün girdim ve izlemeye aldım. Bende bu aralar çiçeklere takmış durumdayım. Her yere çiçek konduruyorum. İyi günlerde kulllanın.Bende beklerim görüşmek üzere hoşçakalın.......

    YanıtlaSil
  14. bu blogda ne kadar çok çiçek var böyle, gözüm gönlüm açıldı :)

    YanıtlaSil
  15. Mavi Kuş örgü hareketine gönderdiklerinizi bugün paylaşabildim sonunda..Tekrar teşekkürler :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Selma tozan, merhaba nasılsınız?Bahar derken yaz geldi bloglara zaman ayıramaz olduk. Umarım her şey yolundadır. Güzelliklerde buluşmak üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Selma Tozan, hoşgeldiniz :)
    içten ve samimi yorumunuzu aldığıma çok mutlu oldum teşekkür ederim. Her zaman sizi görmek dileğiyle sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil