29 Nisan 2009 Çarşamba

MİMLENDİM


Sevgili kardeşim Hülya beni mimlemiş.. Cevap istediği sorular var:


1.Yıl sonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz?


Herşeyin başı sağlık.. Bir yıl boyunca kabus görüp kafayı bozmak istemem, ben böyle de mutluyum:)


2. Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?


Böyle bir tercih yapmak çok zor (Çocuklara sorulan anneni mi daha çok seviyorsun yoksa babanı mı sorusu gibi birşey bu da ) ama illa da bir seçim yapmak zorundaysam gözlerim kalsın benimle onlara daha çok ihtiyacım var..


3. Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz?


Hayır


4. Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz?


Ama önceki soruda öleceğim zamanı bilmek istemediğimi belirtmiştim ben..


5. Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?


Çantam, dergilerim, bilgisayarım, eski fotoğraflar.. (bu arada bunları kurtarmak için birkaç sefer yapmam gerekecek:) )



Sanırım şimdi bu mimi başka arkadaşlara paslamam gerekiyor..












marifetli periler ben de sizleri mimliyorum, şimdiden kolay gelsin..

5 yorum:

  1. merhaba...çok teşekkrler selmacım.bu ilk mim çok heyecanlandım.hemen cevaplıyorum.
    patiklerin ve şişliğinde çok güzel olmuş.eline sağlık.güzel günler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım benim.. benim de ilk mimim seni anlıyorum:) hülyacım sağolsun ilkleri yaşatıyor bana:))

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler Selmacım;en kısa zamanda cevaplayacağım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. benimde ilk mimimdi:) hep beraber paylaşıyoruz ablacım:)pek iç açıcı bir mim değil ama olsun önemli olan paylaşıp görüşleri almaktı sanırm

    YanıtlaSil
  5. baharın geldiği şu günlerde sorular iç karartıcı ama cevapları beğendim ..

    YanıtlaSil